Jak zsynchronizować płatności opaską Mi Smart Band 6 NFC?
Chcesz płacić za zakupy wygodniej? Nie chcesz zabierać na spacery czy poranny jogging telefonu? Dajemy Ci gotowe rozwiązanie! Wyjdź z mieszkania ze swoim bandem Mi Smart Band 6 NFC i rób zakupy bez portfela, czy gotówki. Zobacz jak zsynchronizować swoją kartę płatniczą z inteligentną opaską i pozwól sobie na większą wygodę.
Synchronizacja płatności
- 1. Otwórz aplikację Mi Fittnes połączoną ze swoją opaską Mi Smart Band 6 NFC i przejdź do zakładki Dodaj kartę bankową.
- 2. Na tym etapie możesz zeskanować kartę w celu jej weryfikacji albo wpisać numer karty bankowej ręcznie.
- 3. Po wpisaniu danych w aplikacji zweryfikuj ich poprawność za pomocą kodu z wiadomości SMS lub e-mail.
- 4. Jeśli napotkasz problem, może to oznaczać, że karta Twojego banku nie jest obsługiwana, lub w Twoim imieniu, lub nazwisku występują polskie znaki. W ostatnim przypadku wystarczy zastąpić je klasycznymi znakami np. Ż -> Z, Ć -> C etc.
- 5. Po pomyślnej weryfikacji karty, płatności zbliżeniowe na Mi Smart Band 6 NFC odblokujesz, wpisując 6 cyfrowe hasło. To działanie trzeba będzie powtarzać co 24 godziny w celu zapewnienia pełnego bezpieczeństwa. Nie da się ominąć ani wyłączyć tego etapu codziennego uwierzytelniania, dlatego najlepiej robić to jeszcze przed wyjściem na zakupy. Czynność będzie trzeba powtórzyć również w wypadku pobrania nowej aktualizacji lub po ściągnięciu opaski z nadgarstka. Dzięki temu nawet jeśli zgubisz Mi Smart Band 6 NFC, nikt nie będzie w stanie zapłacić nią za zakupy.
Jeśli ten poradnik okazał się dla Ciebie przydatny, koniecznie sprawdź pozostałe wpisy, znajdujące się na naszym blogu. Chcesz dowiedzieć się czegoś o najnowszej Xiaomi Smart Band 7 NFC? Zobacz kartę produktu, klikając tutaj.
Bądź na bieżąco
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę ROLV Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Traktowej 6, 05-800 Pruszków, w celu wysyłki przez ROLV Group sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie oraz jej partnerów treści marketingowych przy użyciu wiadomości e-mail (poprzez adres e-mail) i/lub wiadomości SMS (poprzez numer telefonu przypisany do konta) jak również korespondencji dotyczącej oceny przeze mnie dokonanego zakupu. Przyjmuję do wiadomości, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę oraz że wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem wysyłanych dotychczas informacji marketingowych. Więcej w naszej polityce prywatności.