Jak zresetować słuchawki Xiaomi?

Jak zresetować słuchawki Xiaomi?

Właśnie jedziesz odebrać nowe słuchawki bezprzewodowe Xiaomi z ulubionego punktu ORLEN Paczki lub jednego z naszych sklepów stacjonarnych? A może do Twych drzwi zapukał pracownik firmy kurierskiej? Niezależnie od przyczyny, dla której czytasz ten poradnik, dziś przekonasz się jak zresetować dowolne słuchawki bezprzewodowe wyposażone w moduł Bluetooth. Zapraszamy!

Czy pierwszy krok jest rzeczywiście najtrudniejszy?

Jeśli ta zasada jest zawsze prawdziwa, to oznacza, że resetowanie słuchawek Xiaomi jest bajecznie proste! Skoro pierwszą rzeczą, jaką należy zrobić, by zresetować dowolne słuchawki bezprzewodowe Xiaomi, jest wyciągnięcie ich z pudełka, to zadanie nie może być trudne.

Po wyciągnięciu np. Redmi Buds 3 Pro z etui ładującego przytrzymaj przez chwilę czujnik dotykowy. Zaczekaj, aż dioda LED zamruga na czerwono, a słuchawki się wyłączą. Właśnie teraz przechodzimy do resetu tych tętniących brzmieniem guziczków. Przytrzymaj je oba (ciągle dotykając czujników) przez kilkanaście sekund. Diody powinny się dwukrotnie rozbłysnąć na biało, a następnie na czerwono.

O ile tak się właśnie stało w przypadku Twojego modelu słuchawek, to po tej sekwencji działań Twój sprzęt audio jest na nowo gotowy do tego, aby podłączyć go do smartfona.

Jak je podłączyć do telefonu?

Odblokuj smartfon i włącz funkcję Bluetooth, dotykając odpowiednią ikonę. Spośród listy dostępnych urządzeń odszukaj nazwę swoich słuchawek Xiaomi. Dotknij jej i kliknij "połącz".

TAK! To już wszystko, chyba rzeczywiście, pierwszy krok był najtrudniejszy. :D Zapraszamy do naszego newslettera i na bloga, gdzie znajdziesz jeszcze więcej przydatnych porad.

Bądź na bieżąco
Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez spółkę ROLV Group Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Traktowej 6, 05-800 Pruszków, w celu wysyłki przez ROLV Group sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie oraz jej partnerów treści marketingowych przy użyciu wiadomości e-mail (poprzez adres e-mail) i/lub wiadomości SMS (poprzez numer telefonu przypisany do konta) jak również korespondencji dotyczącej oceny przeze mnie dokonanego zakupu. Przyjmuję do wiadomości, że w każdej chwili mogę cofnąć udzieloną zgodę oraz że wycofanie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem wysyłanych dotychczas informacji marketingowych. Więcej w naszej polityce prywatności.