CENTRUM POMOCY

email-icon
Dom / Gwarancja i serwis / Ochrona ekranu - Xiaomi 12T Pro i Xiaomi 12T

aktualizowane w 2023-12-05

Ochrona ekranu - Xiaomi 12T Pro i Xiaomi 12T-icon

Gwarancja i serwis

Ochrona ekranu - Xiaomi 12T Pro i Xiaomi 12T

12-miesięczna ochrona ekranu w smartfonie Xiaomi 12T Pro i Xiaomi 12T

Niniejsza dodatkowa, nieodpłatna gwarancja nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej oraz gwarancji podstawowej udzielonej zgodnie z warunkami opublikowanymi na stronie www.mi.com/global/service/warranty, w odniesieniu do konsumentów (w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej („Konsument”).

Niniejsza gwarancja jest udzielona przez Xiaomi Technology (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa), wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000746177, NIP 5213838221, kapitał zakładowy w wysokości 17 106 645 zł. (Gwarant lub Xiaomi).

Gwarant realizuje uprawnienia wynikające z niniejsze gwarancji poprzez centra serwisowe Xiaomi. Lista centrów serwisowych Xioami jest dostępna na stronie www.mi.com/pl/support/warranty.

1. Zakres gwarancji

a. Konsument, który zakupił i aktywował smartfon Xiaomi 12T Pro/Xiaomi 12T („Produkt”) pomiędzy 4 Października 2022 r. a 31 Października 2022 r. w którymkolwiek ze sklepów dowolnego z partnerów handlowych Gwaranta wymienionych na stronie www.mi.com/pl/support/sales (online lub stacjonarnie) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej („Terytorium”) jest uprawniony do skorzystania z niniejszej dodatkowej gwarancji.

Klient jest uprawniony do jednokrotnej, nieodpłatnej naprawy ekranu Produktu w autoryzowanym centrum serwisowym Xiaomi na Terytorium w trakcie pierwszych dwunastu (12) miesięcy od dnia zakupu Produktu, jeżeli ekran Produktu uległ zniszczeniu lub uszkodzeniu wskutek nieumyślnego działania Konsumenta (np. wskutek nieumyślnego upadku Produktu).

b. Konsument, który zakupił i aktywował smartfon Xiaomi 12T Pro/Xiaomi 12T („Produkt”) pomiędzy 1 Listopada 2022 r. a 1 Listopada 2023 r. w którymkolwiek ze sklepów dowolnego z partnerów handlowych Gwaranta wymienionych na stronie www.mi.com/pl/support/sales (online lub stacjonarnie) na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej („Terytorium”) jest uprawniony do skorzystania z niniejszej dodatkowej gwarancji.

Klient jest uprawniony do jednokrotnej, nieodpłatnej naprawy ekranu Produktu w autoryzowanym centrum serwisowym Xiaomi na Terytorium w trakcie pierwszych sześciu (6) miesięcy od dnia zakupu Produktu, jeżeli ekran Produktu uległ zniszczeniu lub uszkodzeniu wskutek nieumyślnego działania Konsumenta (np. wskutek nieumyślnego upadku Produktu).

Naprawa będzie bezpłatna i obejmuje, w razie potrzeby, również bezpłatną wymianę ekranu.

W celu realizacji uprawnień z Gwarancji Konsument musi skontaktować się z centrum obsługi Xiaomi. Xiaomi albo centrum serwisowe Xiaomi może wymagać przesłania faktury zakupu, albo dowodu dostawy Produktu.

2. Wyłączenia

  1. Gwarancja nie obejmuje:
  2. Uszkodzeń ekranu spowodowanych umyślnie albo wskutek rażącego niedbalstwa;
  3. Uszkodzeń powierzchni ekranu (takich jak zadrapania albo inne estetyczne walory / wygląd ekranu), a które nie wpływają na funkcjonalność ekranu;

Uszkodzeń spowodowanych przez malware tj. nieautoryzowane oprogramowanie lub aplikacje dostarczane przez osoby trzecie wykorzystywane przez Konsumenta.

Ponadto, gwarancja jest wyłączona również w następujących przypadkach:

  1. Konsument nie dostarczył dowodu zakupu lub dostawy Produktu na żądanie Organizatora albo centrum serwisowe Xiaomi;
  2. Numer seryjny lub IMEI jest uszkodzony, został usunięty, zasłonięty albo zmodyfikowany/zmanipulowany;
  3. Produkt jest nieoryginalny, nie został wyprodukowany przez Xiaomi;
  4. Uszkodzenie jest spowodowane wskutek wykorzystania Produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem, niezgodnie z instrukcjami, wytycznymi albo podręcznikami Xiaomi, albo sprzedawcy;
  5. Uszkodzenia wynikają z nieautoryzowanych napraw / ingerencji Konsumenta, zastosowania nieautoryzowanych / nieoryginalnych części, oprogramowania albo komponentów.

Gwarancja jest również wyłączona w odniesieniu do Produktów, w przypadku których z uwagi na rozmiar uszkodzeń ekranu, zaistnieje potrzeba ich wymiany, na nowy Produkt. Taka wymiana może podlegać warunkom rękojmi za wady rzeczy sprzedanej lub warunkom gwarancji podstawowej.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

podobne artykuły
Ochrona ekranu - Redmi Note 10 5G

Ochrona ekranu - Redmi Note 10 5G

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Redmi 10 NFC

Ochrona ekranu - Redmi 10 NFC

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Xiaomi 11 Lite 5G NE

Ochrona ekranu - Xiaomi 11 Lite 5G NE

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Mi 10T i Mi 10T Pro

Ochrona ekranu - Mi 10T i Mi 10T Pro

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 12 i Xiaomi 12X

Ochrona ekranu - Xiaomi 12 Pro, Xiaomi 12 i Xiaomi 12X

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Mi 10T Lite

Ochrona ekranu - Mi 10T Lite

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - POCO F4 GT

Ochrona ekranu - POCO F4 GT

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - POCO F4 i POCO X4 GT

Ochrona ekranu - POCO F4 i POCO X4 GT

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Mi 11 5G

Ochrona ekranu - Mi 11 5G

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Xiaomi 11T

Ochrona ekranu - Xiaomi 11T

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Xiaomi 11T i Xiaomi 11T Pro

Ochrona ekranu - Xiaomi 11T i Xiaomi 11T Pro

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Xiaomi Redmi Note 11

Ochrona ekranu - Xiaomi Redmi Note 11

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Mi Note 10

Ochrona ekranu - Mi Note 10

Gwarancja i serwis
Ochrona ekranu - Mi 10 i Mi 10 Pro

Ochrona ekranu - Mi 10 i Mi 10 Pro

Gwarancja i serwis
Pokaż wszystkie