Parę słów o Xiaomi

Logo

Litery „MI” widoczne w logo marki oznaczają „Mobilny Internet”. Można je też odczytywać jako „Mission Impossible”, ponieważ na wczesnym etapie działalności firma Xiaomi napotykała wiele trudności, które były pozornie niemożliwe do przezwyciężenia.

Zaawansowana technologia dostępna dla każdego

Firmę Xiaomi założył w 2010 roku Lei Jun. Wierzy on, że technologia wysokiej jakości nie musi kosztować fortuny. W tym duchu też firma tworzy i oferuje niezwykłe urządzenia, oprogramowanie oraz usługi internetowe dla i z pomocą fanów Mi. Ich opinie zostały uwzględnione przy produkcji m.in. Mi Note Pro, Mi Note, Mi TV, Mi Band, ale też smartfonów Mi 5 i Redmi Note 3 (dostępnych oficjalnie także w Polsce).

Dzięki sprzedaży ponad 70 milionów smartfonów w 2015 r. i udostępnianiu swoich produktów w takich państwach jak Tajwan, Hong Kong, Singapur, Malezja, Filipiny, Indie, Indonezja i Brazylia, firma Xiaomi rozwija swoją działalność na całym świecie, stając się jednocześnie globalną marką.

Kultura

Przede wszystkim dla fanów – to dewiza firmy. To oddani fani marki Mi wyznaczają kierunek jej działania i to spośród nich wywodzi się znaczna cześć obecnych pracowników. Firma dąży do perfekcji z ogromną determinacją, nieustannie udoskonalając i usprawniając swoje produkty, by zapewnić użytkownikom jak najlepsze doznania. Xiaomi nie boi się też testować nowych pomysłów i sprawdzać granice własnych możliwości. To przede wszystkim dzięki zaangażowaniu i zaufaniu w potęgę innowacyjności, a także wsparciu ze strony fanów marki, Xiaomi jest w stanie oferować unikalne produkty.