Gwarancja i serwis

Wysoka jakość

Oryginalne części zamienne i wyszkolona kadra techniczna

Szybka naprawa

Naprawa w najkrótszym możliwym terminie

Bezpłatny transport

Bezpłatny i szybki transport urządzeń przesłanych do naprawy

Okres gwarancji

Produkt Okres gwarancji
Telefony Mi, Redmi i POCO Urządzenie główne 24 miesiące
Akcesoria do telefonów (kabel, ładowarka) 6 miesięcy
Mi TV
Mi LED TV* 24 miesiące
Mi TV Stick 24 miesiące
Monitory komputerowe Mi*
Mi Curved Gaming Monitor 34" 24 miesiące
Mi Desktop Monitor 1C 23,8" 24 miesiące
Ekosystem
Amazfit Pace 24 miesiące
Amazfit Stratos 24 miesiące
Amazfit Stratos+ 24 miesiące
Mi AIoT Router AC2350 24 miesiące
Mi Air Purifier 2 24 miesiące
Mi Air Purifier 2S 24 miesiące
Mi Air Purifier 3H 24 miesiące
Mi Air Purifier Pro 24 miesiące
Mi Box 24 miesiące
Mi Box S 24 miesiące
Mi Electric Scooter 24 miesiące
Mi Electric Scooter Essential 24 miesiące
Mi Electric Scooter 1S 24 miesiące
Mi Electric Scooter Pro 24 miesiące
Mi Electric Scooter Pro 2 24 miesiące
Mi Handheld Vacuum Cleaner 24 miesiące
Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C 24 miesiące
Mi Home Security Camera 360° 1080p 24 miesiące
Mi Home Security Camera Basic 1080p 24 miesiące
Mi Laptop Air 24 miesiące
Mi Luggage Classic 20" 24 miesiące
Mi Metal Carry-on Luggage 20" 24 miesiące
Mi Robot Vacuum Cleaner 24 miesiące
Mi Robot Vacuum Mop Pro 24 miesiące
Mi Router 3 24 miesiące
Mi Router 3C 24 miesiące
Mi Router 4A 24 miesiące
Mi Router 4C 24 miesiące
Mi Smart Band 4 24 miesiące
Mi Smart Band 5 24 miesiące
Mi Smart Compact Projector 24 miesiące
Mi True Wireless Earbuds 24 miesiące
Mi True Wireless Earbuds Basic 24 miesiące
Mi 360° Sphere Panoramic Camera Kit 24 miesiące
Ninebot mini 24 miesiące

Pozostałe produkty Xiaomi objęte są uproszczoną gwarancją sprzedawcy, nie są serwisowane i należy odesłać je do Sprzedawcy. Wszelkie niezbędne informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.

Ograniczona gwarancja producenta

Xiaomi gwarantuje pierwotnemu nabywcy, że przy normalnym użytkowaniu produkt będzie wolny od wad materiałowych i produkcyjnych przez okres wyżej wymieniony. Xiaomi nie gwarantuje, że działanie produktu będzie nieprzerwane lub wolne od błędów. Firma Xiaomi nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji dotyczących użytkowania produktu.

Gwarancja

W przypadku otrzymania przez Sklep uzasadnionego roszczenia, wynikającego z usterki produktu w Okresie Gwarancji, firma Xiaomi, według własnego uznania i w zakresie dozwolonym przez prawo, naprawi produktu bezpłatnie, użyje nowych lub odnowionych części zamiennych, zastępując wadliwy produkt odnowionym lub nowym sprzętem.

Jak uzyskać usługę gwarancyjną

W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz wykonanie zgłoszenia reklamacyjnego pod linkiem CCS lub SBE. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie. Powyżej znajduje się lista urządzeń serwisowanych przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. oraz S.B.E. (z wyłączeniem kategorii Mi TV* oraz Monitory*).

Aby dokonać bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu należy skontaktować się z serwisem.

Informację o statusie naprawy można uzyskać, przechodząc na stronę www.ccsonline.pl lub www.sbe-online.pl.

Autoryzowane centrum naprawcze (Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.)

Adres: ul. Puławska 40A, 05-500 Piaseczno
Godziny:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 16:00
Kontakt:
Telefon: 22 726 38 10
E-mail: [email protected]
Strona: www.ccsonline.pl

Autoryzowane centrum naprawcze (S.B.E.)

Adres: ul. Puławska 34, 05-500 Piaseczno
Godziny:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 17:00
Kontakt:
Telefon: 22 716 43 33
E-mail: [email protected]
Strona: www.sbe-online.pl

*Usługa gwarancyjna na telewizory Mi TV oraz monitory komputerowe Mi

Mi LED TV 4A (32"), Mi Curved Gaming Monitor 34", Mi Desktop Monitor 1C 23,8" - W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe). Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie.

Aby dokonać bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu należy skontaktować się z serwisem. Istnieje również możliwość dostarczenia towaru osobiście.

Mi LED TV 4S (43" / 55" / 65") - W przypadku tego modelu serwis oferuje naprawy na miejscu, u Klienta. W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem.

Zgłoszenia można dokonać telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informację o statusie naprawy można uzyskać przechodząc na stronę www.mik.radom.pl.

Autoryzowany serwis telewizorów (Centrum Serwisowe MIK)

Adres: ul. Bolesława Chrobrego 22, 26-609 Radom
Godziny:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00
Kontakt:
Telefon: 48 363 63 66
E-mail: [email protected]
Strona: www.mik.radom.pl