Support

FAQ

  • Jak sprawdzić status zamówienia?
  • Status realizacji można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. O każdej zmianie informujemy również drogą mailową.
  • Jakie są dostępne formy płatności?
  • Zamówienia można opłacić gotówką, przelewem, kartą kredytową, ratalnie lub poprzez leasing.
  • Czy w sklepie Mi-Home.pl jest możliwość zakupu z odroczonym terminem płatności?
  • O dacie sprzedaży widocznej na fakturze decyduje moment skompletowania zamówienia.
  • Czy dostanę fakturę z datą inną niż wydania sprzętu?
  • Istnieje możliwość wystawienia faktury pro formy. Faktura tego typu nie jest dokumentem księgowym, nie stanowi podstawy do uiszczenia opłaty, nie jest też dowodem zrealizowanej transakcji. Wysyła się ją jako element oferty, informujący o tym, jak rzeczywista faktura będzie wyglądać, z czego się będzie składać i jakie będą koszty zawartej transakcji.
  • Czy istnieje możliwość ubezpieczenia lub przedłużenia gwarancji?
  • Nie ma takiej możliwości. Na ten moment nie posiadamy w ofercie dodatkowych usług tego typu.
  • Jakie są możliwości dostawy?
  • Wszystkie opcje dostawy dostępne są na stronie Dostawa i metody płatności.
  • Czy realizujemy wysyłki za granicę?
  • Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski, jednak zapraszamy do sklepów za granicą oferujących oficjalną dystrybucję.
  • Chcę zmienić adres do wysyłki lub sposób płatności za zamówienie, jak mam to zrobić?
  • Dane zadeklarowane w zamówieniu są ostateczne. W przypadku wystąpienia błędu prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod adresem sklep@mi-home.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu (22) 228 22 28. Państwa pytania zostaną rozpatrzone tak szybko jak to możliwe.
  • Czy zamówienie z odbiorem w salonie może odebrać inna osoba?
  • Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwag do zamówienia dane osoby uprawnionej do odebrania przesyłki. Pamiętaj, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości.
  • Czy przy zakupie przez Internet z odbiorem osobistym również przysługuje mi prawo zwrotu do 14 dni?
  • Tak, odbiór osobisty nie wyklucza możliwości zwrotu zakupionego towaru pod warunkiem, że umowa kupna została zawarta na odległość.
  • Ile trwa gwarancja?
  • Okres gwarancyjny to 2 lata.
  • W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
  • Reklamacje produktów objętych w tabeli na podstronie Gwarancja i serwis są przeprowadzane przez oficjalny serwis Xiaomi - Cyfrowe Centrum Serwisowe (www.ccsonline.pl). W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru do serwisu w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz zgłoszeniem reklamacyjnym.
    Pozostałe produkty należy reklamować bezpośrednio przez nasz serwis pod adresem reklamacje@mi-home.pl. Gwarancją objęte są tylko produkty zakupione w naszym Oficjalnym Sklepie Mi-Home.pl.
  • Jak uzyskać usługę gwarancyjną?
  • W celu złożenia reklamacji produktu prosimy o kontakt z działem reklamacji pod adresem reklamacje@mi-home.pl. W mailu zwrotnym otrzymają Państwo odpowiedni formularz wraz z informacją odnośnie adresu na który należy wysłać sprzęt.
    Urządzenie należy odesłać w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz odpowiednim zgłoszeniem reklamacyjnym. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie.
  • Jakie produkty podlegają pełnej gwarancji serwisowej?
  • W zakładce Gwarancja i serwis widnieje lista produktów objętych pełną gwarancją serwisową.
    Pozostałe produkty Xiaomi objęte są uproszczoną gwarancją sprzedawcy, nie są serwisowane i należy odesłać je do Sprzedawcy. Wszelkie niezbędne informacje na ten temat znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.
  • Czy ponoszę koszta wysyłki przy naprawie?
  • Aby dokonać bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu należy skontaktować się z serwisem.
  • Gdzie sprawdzę status naprawy?
  • Informację o statusie naprawy można uzyskać na stronie www.ccsonline.pl podając numer seryjny urządzenia lub jego IMEI.
    W pozostałych przypadkach wszystkie informacje o przepływie naprawy będą wysyłane przez serwis Mi-Home.pl bezpośrednio na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
  • Jeśli wyślę na naprawę smartfon wyposażony w kartę pamięci lub szkło hartowane, odzyskam je?
  • Wszelkie niefabryczne akcesoria spoza oryginalnego zestawu producenta nie podlegają gwarancji. W związku z tym zachęcamy do usunięcia wszelkich dodatków przed wysłaniem urządzenia na reklamację. W przypadku zmiany matrycy szkło zostanie zdemontowane.
  • Ile mam czasu na odstąpienie od umowy?
  • Czas na oddanie towaru to 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki. W celu zwrotu produktu prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie. Prosimy o dopisanie na paczce informacji "ZWROT".
  • Jak wygląda zwrot urządzeń czułych higienicznie?
  • Zwrotowi nie podlegają urządzenia, którego po otwarciu opakowania nie można przywrócić do ponownej sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, w szczególności słuchawek dokanałowych i dousznych, szczoteczek do zębów, golarek, ręczników.
  • Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
  • Dostępność towarów w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja o możliwości zamówienia widoczna jest na karcie danego produktu.
  • Czy mogę wymienić produkt z zestawu promocyjnego na inny?
  • Każda akcja promocyjna posiada własny regulamin i w zależności od niego możliwość wymiany istnieje, bądź nie.
Zadaj pytanie

14 dni na zwrot lub wymianę

zakupionego produktu

Bezpieczne i szybkie

płatności online

Możliwość odbioru osobistego

w Mi Store Warszawa

Pozostańmy w kontakcie

Bądź na bieżąco z informacjami o promocjach

OBSERWUJ MI

Chcemy znać Twoją opinię