Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu Produktu w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzona przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
Klient – Konsument, osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą oraz osoba prawna, która kupiła Produkt u Partnera handlowego i chce skorzystać z Promocji.
Produkt - telefon Mi10T Pro oraz Mi10T.
Partner handlowy – partner sprzedający Produkty w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym, wskazany na poniższej liście:
Komputronik
Media Expert
Media Markt
Mi - home
Mimarkt
Mi - store
Neonet
Orange Polska S.A.
Polkomtel sp. z o.o.
P4 sp. z o.o.
Orange Polska S.A.
RTV Euro AGD
T-Mobile Polska S.A.
X-kom
Punkt serwisowy – autoryzowany serwis dokonujący Naprawy Urządzeń.
Naprawa – bezpłatne usunięcie Uszkodzenia przez Punkt Serwisowy.
Ekran – część Urządzenia służąca do wyświetlania informacji.
Uszkodzenie – mechaniczne uszkodzenie Ekranu polegające na rozbiciu (przełamaniu) jego powierzchni.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
W Promocji mogą wziąć udział Klienci, którzy kupili Produkt w okresie od 15 października 2020 roku do dnia 14 stycznia 2022 roku u Partnera Handlowego oraz aktywowali Produkt na terytorium Polski.
Przez aktywację Produktu rozumie się uruchomienie go na terytorium Polski z aktywną kartą SIM i zaakceptowanie warunków korzystania, przedstawionych w ramach pierwszego uruchomienia.
Świadczenia w ramach Promocji nie podlegają wymianie na środki pieniężne.
3. NAPRAWA
W przypadku powstania Uszkodzenia, Klient zgłasza chęć skorzystania z naprawy osobiście w jednym z Punktów serwisowych lub w sklepie Partnera Handlowego.
Wraz ze zgłoszeniem Klient przedstawia oryginał lub kopie dowodu zakupu Produktu u Partnera Handlowego w celu potwierdzenia uprawnienia do skorzystania z Naprawy oraz przedstawia opis okoliczności, w jakich powstało Uszkodzenie.
W przypadku nieprzestawienia prze Klienta dowodu zakupu Produktu, Punkt serwisowy ma prawo odmówić dokonania Naprawy.
Naprawie podlegają Uszkodzenia powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku, tj. przypadkowego zdarzenia, na powstanie którego Klient nie miał wpływu i było niezależne od jego woli.
Naprawie nie podlegają Uszkodzenia:
spowodowane umyślnie lub w wyniku rażącego niedbalstwa;
defekty estetyczne powierzchni Ekranu, takie jak zadrapania lub porysowania, które po powodują przerwania powłoki Ekranu i nie wpływają na jego funkcjonowanie;
spowodowane przez złośliwe oprogramowanie, nieautoryzowane oprogramowanie lub aplikacje innych producentów używane przez Klienta;
numer IMEI Produktu nie jest widoczny;
przestawione urządzenie stanowi podróbkę Produktu;
Uszkodzenie powstało w wyniku ingerencji Klienta, naprawy w nieautoryzowanym serwisie lub korzystania z nieoryginalnych zamiennych, oprogramowania lub komponentów
Uszkodzenia spowodowane przez okoliczności wskazane w punkcie 3.4. oraz zgłoszone w terminie późniejszym niż 6 miesięcy od dnia zakupu Produktu nie podlegają Naprawie, przy czym Klient będzie miał możliwość dokonania usunięcia Uszkodzenia na własny koszt.
Termin wykonania Naprawy ustalany jest indywidualnie pomiędzy Klientem a Punktem Serwisowym.
4. DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych Klientów w ramach dokonywania Napraw są Punkty Serwisowe. Punkty serwisowe nie udostępniają Organizatorowi danych osobowych Klientów, którzy skorzystali z Promocji poprzez wykorzystanie Naprawy.
Administratorem danych osobowych Klientów, którzy złożyli reklamacje zgodnie z procedurą wskazaną w punkcie 5 Regulaminu jest Xiaomi Technology (Polska) Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa.
Dane Klientów przetwarzane będą w celu rozpatrzenia reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE; dalej „RODO”).
W ramach rozpatrywania reklamacji dane osobowe Klientów mogą być udostępniane podmiotom uczestniczącym w procesie organizacji Promocji, w tym Partnerom Handlowym i Punktom serwisowym.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu rozpatrzenia reklamacji. Dane przetwarzane będą przez okres niezbędny do rozpatrzenia reklamacji, a po jej rozpatrzeniu przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
Dane nie podlegają profilowaniu oraz na ich podstawie nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje.
W stosunku do danych osobowych Klientom przysługuje prawo dostępu do danych; możliwości ich poprawiania, żądania usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
5. REKLAMACJE
Reklamacje związane z Promocja należy zgłaszać w formie pisemnej na adres Xiaomi Technology (Polska) Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, w terminie 14 dni od powstania przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji, w szczególności w postaci odmowy dokonania Naprawy.
Reklamacja powinna zawierać:
dane kontaktowe Klienta (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu oraz adres korespondencyjny),
oryginał lub kopię dowodu zakupu Produktu,
dokładny opis i wskazanie przyczyny uzasadniającej złożenie reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora.
Odpowiedź na reklamację zostanie przekazana tą samą droga, która reklamacja zostanie złożona.
Reklamacje w zakresie wykonania Naprawy rozpatrywane są niezależnie przez Punkt Serwisowy.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://www.mi.com/pl/support/warranty/ oraz na oficjalnych stronach internetowych Partnerów Handlowych.
W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie, zastosowanie maja powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
Ewentualne spory sądowe powstałe w związku z Promocją rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.
Organizator zastrzega prawo wprowadzania zmian do Regulaminu w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności:
będzie zgodna z przepisami prawa,
nie naruszy praw nabytych przez Klientów,
będzie wynikać z obowiązku Organizatora w zakresie dostosowania regulaminu do zmian w prawie lub decyzji sądów czy organów;
będzie wynikać z konieczności ochrony Klientów lub przed naruszeniem zasad opisanych w Regulaminie.
Informacja o zmianach do Regulaminu zostanie każdorazowo zamieszczona na stronie internetowej Organizatora z 14 dniowym wyprzedzeniem.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 15 października 2020 roku.