Gwarancja i serwis

Wysoka jakość

Oryginalne części zamienne i wyszkolona kadra techniczna

Szybka naprawa

Naprawa w najkrótszym możliwym terminie

Bezpłatny transport

Bezpłatny i szybki transport urządzeń przesłanych do naprawy

Informacje ogólne

W przypadku braku zgodności Towaru z umową, Kupującemu przysługuje uprawnienie do skorzystania przysługujących mu uprawnień z tytułu rękojmi Sprzedawcy lub gwarancji udzielanej przez producenta Towaru. Skorzystanie z jednej z opisanych powyżej form ochrony Kupującego nie wyłącza możliwości skorzystania przez niego z drugiego z ww. uprawnień.

Procedura dotycząca zgłoszenia z tytułu rękojmi opisana została poniżej.

Zgłoszenia reklamacyjne składane w ramach gwarancji rozpatrywane będą bezpośrednio przez gwaranta – Xiaomi Technology (Polska) sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Marynarskiej 15, 02-674 Warszawa. Aktualne warunki gwarancji dostępne są na stronie gwaranta: www.mi.com/pl/support/warranty.

Okres gwarancji

Produkt Okres gwarancji
Telefony Mi, Redmi i POCO Urządzenie główne 24 miesiące
Akcesoria do telefonów (kabel, ładowarka) 24 miesięce
Mi TV Mi TV P11 24 miesiące
Mi LED TV1 24 miesiące
Mi TV Stick 24 miesiące
Xiaomi TV Stick 4K 24 miesiące
Monitory komputerowe Mi1 Mi Curved Gaming Monitor 34" 24 miesiące
Mi Desktop Monitor 1C 23,8" 24 miesiące
Ekosystem Mi 360° Home Security Camera 2K 24 miesiące
Mi 360° Home Security Camera 2K Pro 24 miesiące
Mi 360° Sphere Panoramic Camera Kit 24 miesiące
Mi 4K Laser Projector 150‘’ 24 miesiące
Mi Action Camera 4K 24 miesiące
Mi AIoT Router AC2350 24 miesiące
Mi AIoT Router AX3600 24 miesiące
Mi Air Purifier 2 24 miesiące
Mi Air Purifier 2H 24 miesiące
Mi Air Purifier 2S 24 miesiące
Mi Air Purifier 3C 24 miesiące
Mi Air Purifier 3H 24 miesiące
Mi Air Purifier Pro 24 miesiące
Mi Air Purifier Pro H 24 miesiące
Mi Box S 24 miesiące
Mi Electric Scooter 24 miesiące
Mi Electric Scooter 1S 24 miesiące
Mi Electric Scooter Essential 24 miesiące
Mi Electric Scooter Pro 24 miesiące
Mi Electric Scooter Pro 2 24 miesiące
Mi Handheld Vacuum Cleaner 1C 24 miesiące
Mi Handheld Vacuum Cleaner G10 24 miesiące
Mi Handheld Vacuum Cleaner G9 24 miesiące
Mi Handheld Vacuum Cleaner Light 24 miesiące
Mi Handheld Wireless Vacuum Cleaner 24 miesiące
Mi Home Security Camera 360° 24 miesiące
Mi Home Security Camera 360° 1080p 24 miesiące
Mi Home Security Camera Basic 1080p 24 miesiące
Mi Laser Projector 150'' 24 miesiące
Mi QiCYCLE Folding Electric Bicycle 24 miesiące
Mi Robot Vacuum Cleaner 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop 2 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Lite 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro+ 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop 2 Ultra 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop Essential 24 miesiące
Mi Robot Vacuum-Mop Pro 24 miesiące
Mi Router 3 24 miesiące
Mi Router 3C 24 miesiące
Mi Router 4A 24 miesiące
Mi Router 4C 24 miesiące
Mi Router AX1800 24 miesiące
Mi Router AX9000 24 miesiące
Mi Smart Compact Projector 24 miesiące
Mi Smart Electric Folding Bike 24 miesiące
Mi Smart Projector 2 Pro 24 miesiące
Mi TV Box 24 miesiące
Mi TV Stick 24 miesiące
Mi Vacuum Cleaner Mini 24 miesiące
Mi Watch 24 miesiące
Ninebot S 24 miesiące
Ninebot S PLUS 24 miesiące
POCO Buds Pro Genshin Impact Edition 24 miesiące
Redmi Buds 3 24 miesiące
Redmi Buds 3 Lite 24 miesiące
Redmi Buds 3 Pro 24 miesiące
Redmi Buds 4 24 miesiące
Redmi Buds 4 Pro 24 miesiące
Redmi Watch 2 Lite 24 miesiące
Xiaomi Buds 3 24 miesiące
Xiaomi Buds 3 Lite 24 miesiące
Xiaomi Buds 3T Pro 24 miesiące
Xiaomi Electric Scooter 3 24 miesiące
Xiaomi Electric Scooter 3 Lite 24 miesiące
Xiaomi Electric Scooter 3 Lite NE 24 miesiące
Xiaomi Electric Scooter 4 Pro 24 miesiące
Xiaomi F490 4G LTE Mobile Wi-Fi 24 miesiące
Xiaomi FlipBuds Pro 24 miesiące
Xiaomi Handheld Vacuum Cleaner G11 24 miesiące
Xiaomi High Temperature Wireless Vacuum Cleaner 24 miesiące
Xiaomi Mesh System AX3000 (1-Pack) 24 miesiące
Xiaomi Mesh System AX3000 (2-Pack) 24 miesiące
Xiaomi Pad 5 24 miesiące
Xiaomi Router AX3200 24 miesiące
Xiaomi Smart Speaker 24 miesiące
Xiaomi Soundbar 3.1ch 24 miesiące
Xiaomi Truclean W10 Pro Wet Dry Vacuum 24 miesiące
Xiaomi Truclean W10 Ultra Wet Dry Vacuum 24 miesiące
Xiaomi TV Stick 4K 24 miesiące
Xiaomi Watch S1 24 miesiące
Xiaomi Watch S1 Active 24 miesiące
Produkty Amazfit2 Amazfit Band 7 24 miesiące
Amazfit Bip 3 Pro 24 miesiące
Amazfit GTR 4 24 miesiące
Amazfit GTS 4 24 miesiące
Amazfit GTS 4 Mini 24 miesiące
Amazfit T-Rex 2 24 miesiące
Amazfit T-Rex Pro 24 miesiące

Jak uzyskać usługę gwarancyjną

W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego na stronie CCS lub SBE . Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie. Powyżej znajduje się lista urządzeń serwisowanych przez Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. oraz S.B.E. (z wyłączeniem kategorii Mi TV1 oraz Monitory1).

Aby dokonać bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu należy skontaktować się z serwisem.

Informację o statusie naprawy można uzyskać przechodząc na stronę www.ccsonline.pl lub www.sbe-online.pl.

Autoryzowane Centrum Naprawcze (Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.)

Adres: ul. Puławska 40A, 05-500 Piaseczno
Godziny:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 16:00
Kontakt:
Telefon: 22 726 38 10
E-mail: info@ccsonline.pl
Strona: www.ccsonline.pl

Autoryzowane Centrum Naprawcze (S.B.E.)

Adres: ul. Puławska 34, 05-500 Piaseczno
Godziny:
poniedziałek - piątek: 8:00 - 17:00
Kontakt:
Telefon: 22 716 43 33
E-mail: sbe@sbe-online.pl
Strona: www.sbe-online.pl

1Usługa gwarancyjna na telewizory Mi TV oraz monitory komputerowe Mi

Mi TV P1 (32"), Mi LED TV 4A (32"), Mi Curved Gaming Monitor 34", Mi Desktop Monitor 1C 23,8" - W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe). Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwiający jej bezpieczne przetransportowanie.

Aby dokonać bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu należy skontaktować się z serwisem. Istnieje również możliwość dostarczenia towaru osobiście.

Mi TV P1 (43" / 50" / 55") oraz Mi LED TV 4S (43" / 55" / 65") - W przypadku tych modeli serwis oferuje naprawy na miejscu, u Klienta. W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o kontakt telefoniczny z serwisem.

Zgłoszenia można dokonać telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Informację o statusie naprawy można uzyskać przechodząc na stronę www.mik.radom.pl.

Autoryzowany serwis telewizorów (Centrum Serwisowe MIK)

Adres: ul. Bolesława Chrobrego 22, 26-609 Radom
Godziny:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00
Kontakt:
Telefon: 48 363 63 66
E-mail: xiaomi@csmik.pl
Strona: www.mik.radom.pl

2Usługa gwarancyjna na produkty Amazfit

Zgłoszenia reklamacyjne składane w ramach gwarancji rozpatrywane będą bezpośrednio przez autoryzowany serwis producenta. Aktualne warunki gwarancji dostępne są na stronie Amazfit: www.support.amazfit.com/pl/article/warranty-policy.

W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego pod tym linkiem . Dodatkowe informacje na temat procedury otrzymasz w kolejnych krokach.

Reklamacja

Czas na reklamację: 2 lata

W celu złożenia reklamacji towaru innego niż podany w tabeli Okres gwarancji , prosimy o odesłanie urządzenia do sprzedawcy w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkmi akcesoriami, o ile to możliwe. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwający jej bezpieczne przetransportowanie.

Adres do wysyłki
Dział Reklamacji Xiaomi
ROLV Group Sp. z o.o.
ul. Traktowa 6
05-800 Pruszków

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Kupującemu zakupione przez niego Towary wolne od wad, jak również zgodne ze stanem faktycznym w zakresie: (i) opisu, rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności; (ii) przydatności do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował; (iii) dostarczenia z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać; (iv) jakości, jaką posiadała próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, ta jakość powinna odpowiadać opisowi próbki lub wzoru. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  3. Reklamacja może zostać złożona przez Kupującego na przykład:
    1. pisemnie na adres: ROLV Group Sp. z o.o., Traktowa 6, 05-800 Pruszków
    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@mi-home.pl
  4. Zaleca się wypełnienie formularza dostępnego pod tym linkiem i podanie przez Kupującego:
    1. informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    2. żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    3. oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Kupującego uznał za uzasadnione. W przypadku, gdy przesłane przez Kupującego zgłoszenie reklamacyjne będzie niekompletne w sposób uniemożliwiający Sprzedawcy jego rozpatrzenie (np. Kupujący prześle Sprzedawcy zgłoszenie reklamacyjne, lecz nie przekaże mu Towaru w celu zapoznania się przez Sprzedawcę ze stanem technicznym pod kątem zgłaszanej usterki), termin opisany w zdaniu poprzedzającym rozpoczyna bieg od chwili uzupełnienia przez Kupującego braków zgłoszenia.
  6. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ROLV Group Sp. z o.o., Traktowa 6, 05-800 Pruszków.
  7. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Konsument udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie, który Sprzedawca odbiera od konsumenta na swój koszt.
  8. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  9. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: (i) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową lub do niego nie doprowadził, (ii) brak zgodności z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową (iii)). Brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt. 7, (iv) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
  10. Pełne informacje dotyczące uprawnień Kupującego znajdują się w treści Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.), jak również Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. 1964 nr 16 poz. 93).

Zwrot towaru

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący.

W celu zwrotu towaru prosimy o odesłanie towaru w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkmi akcesoriami. Paczkę przed wysyłką należy zabezpieczyć w sposób umożliwający jej bezpieczne przetransportowanie. Prosimy o dopisanie na paczce informacji "ZWROT".

Adres do wysyłki
ROLV Group Sp. z o.o.
ul. Traktowa 6
05-800 Pruszków

  1. Kupujący, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    1. pisemnie na adres: ROLV Group Sp. z o.o., Traktowa 6, 05-800 Pruszków
    2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@mi-home.pl
  2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest pod tym linkiem . Kupujący może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy, zwrócić Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku dokonania płatności przy użyciu karty płatniczej zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za pomocą której dokonano zapłaty. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Kupujący ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Kupujący może zwrócić Produkt na adres: ul. ROLV Group Sp. z o.o., Traktowa 6, 05-800 Pruszków.
  7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Kupującego od umowy, które obowiązany jest ponieść Kupujący:
    1. Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    2. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie Kupującego - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Kupujący, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów:
    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można przywrócić do ponownej sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, w szczególności słuchawek dokanałowych i dousznych, szczoteczek do zębów, golarek, ręczników, filtrów;
    6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
    8. w której Kupujący wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Kupujący żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Kupującemu w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
    9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    10. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu, mająca krótki termin przydatności do użycia lub mająca naruszenia uniemożliwiające dalszą sprzedaż produktu;
    11. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz, na której uruchomione zostały zabezpieczenia blokujące konto Google lub Xiaomi, uniemożliwiające odblokowanie telefonu i jego ponowne przygotowanie do dalszej sprzedaży;
    12. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    13. zawartej w drodze aukcji publicznej;
    14. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
    15. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Kupującego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.