Centrum pomocy

Zamówienia i dostawa
Jakie są dostępne formy płatności?
Zamówienia można opłacić gotówką (przy odbiorze), przelewem, kartą kredytową, ratalnie lub poprzez leasing. Więcej informacji znajdziesz się na stronie Dostawa i płatność.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status realizacji można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. O każdej zmianie informujemy również drogą mailową. Dodatkowo, w przypadku odbioru osobistego w salonie, wysyłamy SMS z potwierdzeniem.
Chcę zmienić adres do wysyłki lub sposób płatności za zamówienie, jak mam to zrobić?
Dane zadeklarowane w zamówieniu są ostateczne. W przypadku wystąpienia błędu prosimy o kontakt z naszą Infolinią pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 228 22 28. Państwa pytania zostaną rozpatrzone tak szybko jak to możliwe...
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Aktualnie realizujemy wysyłkę zamówień wyłącznie na terenie Polski, jednak zapraszamy do sklepów za granicą oferujących oficjalną dystrybucję.
Czy zamówienie z odbiorem w salonie może odebrać inna osoba?
Podczas składania zamówienia podaj naszemu konsultantowi lub wpisz w polu uwag do zamówienia dane osoby uprawnionej do odebrania przesyłki. Pamiętaj, aby osoba odbierająca zabrała ze sobą dokument tożsamości.
View all
Gwarancja i serwis
Mój telefon nie działa poprawnie. Czy mogę go naprawić sam przed oddaniem do serwisu?
Przed wysłaniem smartfonu do serwisu każdy użytkownik może przejść przez parę prostych kroków, które niejednokrotnie przywrócą urządzenie do poprawnej pracy. Pierwszy krok to standardowy restart telefonu (przycisk power). Po ponownym uruchomieniu sprawdź...
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Reklamacje produktów objętych w tabeli na podstronie Gwarancja i serwis są przeprowadzane przez oficjalny serwis Xiaomi - Cyfrowe Centrum Serwisowe. W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru do serwisu w oryginalnym opakowaniu wraz...
Gdzie sprawdzę status naprawy?
Informację o statusie naprawy można uzyskać na stronie serwisu, podając numer seryjny urządzenia lub jego IMEI. W pozostałych przypadkach wszystkie informacje o przepływie naprawy będą wysyłane przez serwis Mi-Home.pl bezpośrednio na adres e-mail podany...
Jakie produkty podlegają pełnej gwarancji serwisowej?
W zakładce Gwarancja i serwis widnieje lista produktów objętych pełną gwarancją serwisową. Pozostałe produkty Xiaomi objęte są uproszczoną gwarancją sprzedawcy, nie są serwisowane i należy odesłać je do Sprzedawcy. Wszelkie niezbędne informacje na ten...
Czy ponoszę koszty wysyłki przy naprawie?
Aby dokonać bezpłatnej wysyłki reklamowanego produktu należy skontaktować się z serwisem. Dane kontaktowe znajdziesz na podstronie Gwarancja i serwis.
View all
Reklamacja i zwroty
Jak wygląda zwrot urządzeń czułych higienicznie?
Zwrotowi nie podlegają urządzenia, którego po otwarciu opakowania nie można przywrócić do ponownej sprzedaży ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, w szczególności słuchawek dokanałowych i dousznych, szczoteczek do zębów, golarek...
View all
Produkty
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towaru w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja o możliwości zamówienia widoczna jest na karcie danego produktu. W przypadku braku dostępności danego produktu istnieje możliwość zapisania się na powiadomienie...
View all
Najczęściej zadawane pytania
Jakie są dostępne formy płatności?
Zamówienia można opłacić gotówką (przy odbiorze), przelewem, kartą kredytową, ratalnie lub poprzez leasing. Więcej informacji znajdziesz się na stronie Dostawa i płatność.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status realizacji można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. O każdej zmianie informujemy również drogą mailową. Dodatkowo, w przypadku odbioru osobistego w salonie, wysyłamy SMS z potwierdzeniem.
Mój telefon nie działa poprawnie. Czy mogę go naprawić sam przed oddaniem do serwisu?
Przed wysłaniem smartfonu do serwisu każdy użytkownik może przejść przez parę prostych kroków, które niejednokrotnie przywrócą urządzenie do poprawnej pracy. Pierwszy krok to standardowy restart telefonu (przycisk power). Po ponownym uruchomieniu sprawdź...
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Reklamacje produktów objętych w tabeli na podstronie Gwarancja i serwis są przeprowadzane przez oficjalny serwis Xiaomi - Cyfrowe Centrum Serwisowe. W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru do serwisu w oryginalnym opakowaniu wraz...
Gdzie sprawdzę status naprawy?
Informację o statusie naprawy można uzyskać na stronie serwisu, podając numer seryjny urządzenia lub jego IMEI. W pozostałych przypadkach wszystkie informacje o przepływie naprawy będą wysyłane przez serwis Mi-Home.pl bezpośrednio na adres e-mail podany...
View all

Najczęściej zadawane pytania

Często zadawane pytania

Jakie są dostępne formy płatności?
Zamówienia można opłacić gotówką (przy odbiorze), przelewem, kartą kredytową, ratalnie lub poprzez leasing. Więcej informacji znajdziesz się na stronie Dostawa i płatność.
Jak sprawdzić status zamówienia?
Status realizacji można sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. O każdej zmianie informujemy również drogą mailową. Dodatkowo, w przypadku odbioru osobistego w salonie, wysyłamy SMS z potwierdzeniem.
Mój telefon nie działa poprawnie. Czy mogę go naprawić sam przed oddaniem do serwisu?
Przed wysłaniem smartfonu do serwisu każdy użytkownik może przejść przez parę prostych kroków, które niejednokrotnie przywrócą urządzenie do poprawnej pracy. Pierwszy krok to standardowy restart telefonu (przycisk power). Po ponownym uruchomieniu sprawdź dostępność aktualizacji oraz wyczyść pamięć podręczną. Jeśli problem występuje dalej, zachęcamy do stworzenia kopii zapasowej Twoich plików (Ustawienia ⭢ Moje urządzenie/O telefonie ⭢ Kopia zapasowa i reset ⭢ Lokalne kopie zapasowe ⭢ Utwórz kopię zapasową) i przechowanie jej w pewnym miejscu, np. w chmurze Mi. Po utworzeniu kopii zapasowej zachęcamy do przywrócenia ustawień fabrycznych dla ułatwienia i przyspieszenia pracy serwisu (Ustawienia ⭢ Moje urządzenie/O telefonie ⭢ Kopia zapasowa i reset ⭢ Wykasuj wszystkie dane (przywróć dane fabryczne)). Tak przygotowany telefon jest gotowy do naprawy gwarancyjnej, która przeprowadzana jest przez autoryzowany serwis. Szczegółowy poradnik znajdziesz na oficjalnym forum Xiaomi - Mi Community...
W jaki sposób mogę zgłosić awarię sprzętu?
Reklamacje produktów objętych w tabeli na podstronie Gwarancja i serwis są przeprowadzane przez oficjalny serwis Xiaomi - Cyfrowe Centrum Serwisowe. W celu złożenia reklamacji towaru prosimy o odesłanie towaru do serwisu w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami (o ile to możliwe) oraz zgłoszeniem reklamacyjnym. Pozostałe produkty należy reklamować bezpośrednio przez nasz serwis. Dokładne informacje znajdziesz się na stronie Reklamacje i zwroty. Gwarancją objęte są tylko produkty zakupione w sklepie Mi-Home.pl.
Gdzie sprawdzę status naprawy?
Informację o statusie naprawy można uzyskać na stronie serwisu, podając numer seryjny urządzenia lub jego IMEI. W pozostałych przypadkach wszystkie informacje o przepływie naprawy będą wysyłane przez serwis Mi-Home.pl bezpośrednio na adres e-mail podany w zgłoszeniu.
Czy wybrany przeze mnie towar jest dostępny?
Dostępność towaru w magazynie wysyłkowym można sprawdzić bezpośrednio na naszej stronie. Informacja o możliwości zamówienia widoczna jest na karcie danego produktu. W przypadku braku dostępności danego produktu istnieje możliwość zapisania się na powiadomienie, klikając „Powiadom, kiedy będzie dostępny”.